Kategóriák
Kategóriák
Pályázatok

Aktuális óvodai pályázatok

Házhozszállítás

20.000 Ft fölötti megrendelés esetén a szállítás INGYENES!

Fizetési megoldás
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Hírlevél
Szavazás
Ön szerint mit jelent a STEM betűszó?
Science, Technology, Engineering, Math (Tudomány, Technológia, Mérnöki tudomány, Matematika)
Sajátos Támogatást Elemző Munka
SzerTorna Edző Matrac
Termékajánló
TOP termékek
Fórum
Nincsenek témák!
Termék részletek


Árnyépítészet: körvonalak – mentális építkező szett

Szállítási határidő- 2-6 hét
Árnyépítészet:  körvonalak – mentális építkező szett
  • Árnyépítészet:  körvonalak – mentális építkező szett
  • Életkor
    3 – 7
    Kivitel
    1 személyes
    Cikkszám
    DS102753
    Státusz
    Szállítási határidő- 2-6 hét    
    Tömeg
    5,24 kg/db
Adatok
73 264 Ft

Konstrukciós tervező játék.


  • Tartalma

    • 20 db kocka (élhossz:4 cm)
    • 4 db hosszú téglatest
    • 4 db rövid téglatest
    • 6 db egyenlő oldalú háromszög
    • 4 db egyenlő szárú háromszög
    • 20 db laminált mintakártya
    • 1 db üres kártya saját tervezéshez
    • 1 db toll (lemosható)
    • 2 db rögzíthető műanyag tábla
    • 2 csipesz a rögzítéshez
    • csúszófedeles fa dobozban (31.5 x 23.5 x 12.5 cm)

     

    Pedagógiai jelentősége
    Ahhoz, hogy valaki sikeres építésszé váljon, elengedhetetlen a nagy képzőerő, a jó tervező- és szervezőkészség és nem utolsó sorban két erős kéz.


    Használati javaslat
    Az eredeti épület titokzatos módon eltűnik. A helyén mindössze a körvonalai maradtak meg, amelyek megmutatják, hogy nézett ki azelőtt. Próbáld meg újraépíteni az épületet, úgy, hogy csak az árnyékának körvonalait használod segítségül. Az árnyékképek ugyanazon az alapon helyezkednek el, amelyen az épület állt egykor, így az építész könnyedén elkezdheti az újraépítést. Minden mintakártya különböző nehézségi fokok szerint van felosztva, egyszerű utasításokkal ellátva, amelyek lehetővé teszik, hogy bárki hamar hozzákezdhessen a játékhoz.
    Haladóknak ajánljuk az üres mintakártyák használatát, ezzel megalkothatják saját maguk által elképzelt épületeiket.
    A játék nemcsak a logikai és problémamegoldó gondolkodást segíti elő, de fejleszti a szem-kéz koordinációt, a manipulációs képességet is.
    5 éves kortól ajánljuk.

Webáruház készítés